1. Partene
-
Selger: Helsepartner v/ Linn Carina
-
Org.nr: XXXX XX XXX
-
Tjenestested: Digitalt eller fysisk etter avtale.
-
Kjøper: Person som bestiller tjenester via nettsiden, e-post eller telefon.
2. Tjenester
-
Helsepartner v/ Linn Carina tilbyr rådgivningstjenester, struktur- og planleggingshjelp, helsekoordinering, støtte til søknader, pårørendehjelp m.m.
-
Tjenestene er ikke medisinske og erstatter ikke helsefaglige vurderinger eller behandling fra lege/helsepersonell.
3. Bestilling
-
Bestilling kan gjøres via nettsiden eller ved direkte kontakt.
-
En booking er gyldig når kunden har mottatt bekreftelse.
-
For pakker (3, 6 og 12 måneder) må hele beløpet betales før oppstart, med mindre annet avtales.
4. Betaling
-
Betaling skjer via Vipps, kortbetaling eller faktura.
-
Alle priser er oppgitt i NOK.
-
Eventuell forsinket betaling kan medføre purregebyr etter gjeldende satser.
5. Avbestilling og endring av time
-
Kunden kan avbestille eller endre time kostnadsfritt inntil 24 timer før avtalt tid.
-
Avbestilling senere enn 24 timer belastes i sin helhet.
-
For pakkeavtaler regnes uteblitte timer som brukt.
6. Angrerett
-
Tjenester som er levert digitalt eller fysisk før 14-dagers angrerett er brukt, anses som påbegynt tjeneste og kan ikke refunderes.
-
Ved kjøp av pakker gjelder angreretten kun dersom:
- tjenesten ikke er påbegynt
- kunden gir skriftlig beskjed innen 14 dager
7. Levering av tjeneste
-
Tjenester leveres digitalt (telefon/video) eller fysisk etter avtale.
-
Tiden begynner å løpe på avtalt tidspunkt.
8. Kundens ansvar
-
Kunden er ansvarlig for å oppgi riktige og fullstendige opplysninger.
-
Tjenestene er kun rådgivende, og kunden er selv ansvarlig for beslutninger som tas basert på rådgivningen.
9. Taushetsplikt
-
Helsepartner v/ Linn Carina er forpliktet til å behandle alle personopplysninger konfidensielt og i tråd med gjeldende personvernregler (ref. egen personvernerklæring).
10. Avtale om pakker
-
Pakkene er personlige og kan ikke overdras til andre.
-
Pakken må brukes innen avtalt tidsperiode.
-
Ingen refusjon gis etter at en pakke er påbegynt.
11. Klage
-
Klage kan sendes skriftlig til:
-
Kunden har også rett til å benytte Forbrukertilsynet ved uenighet.
12. Endringer i vilkår
-
Helsepartner v/ Linn Carina forbeholder seg retten til å oppdatere vilkårene. Endringer vil publiseres på nettsiden.

Salgs - og Kjøpsvilkår
Disse vilkårene gjelder for alle tjenester levert av Karlsen Helsepartner (organisasjonsnummer registreres når foretaket er godkjent). Ved å bestille en time bekrefter du at du har lest og godtatt vilkårene.
